FAQ Otázky?
1) Aké sú možnosti objednávania?
Objednávať výrobky môžu už registrovaní obchodní partneri prípadne noví
žiadatelia o registráciu vo svojej prvej objednávke spolu s vyplneným
registračným formulárom. Každú ďalšiu objednávku možno urobiť viacerými
spôsobmi. Vždy uvádzajte svoje priezvisko, registračné číslo (neplatí pre
nových žiadateľov), ďalej vždy číslo výrobku a počet kusov.
• On-line iz internetových stránok kde môžete objednávať 24 hodín denne v
tzv sekcii pre poradcov, kde sa prihlásite pod heslom, ktoré už existujúce
obchodní partneri dostali e-mailom, noví dostane heslo na potvrdenom
registračnom formulári s prvou zásielkou alebo si o heslo môžete požiadať
prostredníctvom e-mailu.
• Telefonicky (PO-PIA 8-16 hodín), (neposielať SMS!), Ďalej môžete svoje
objednávky nadiktovať na rovnakých telefónnych číslach na telefónny
záznamník po 16-tej hodine a počas víkendu.
• E-mailom voľnou formou.
• Faxom
• SMS-kou
2) Ako urobiť združených objednávku?
• Združená objednávka je výhodou pre tých z Vás, ktorí realizujete menšie
objednávky a nechcete platiť poštovné.
• Môže sa niekoľko z Vás, ktorí ste z rovnakého miesta dohodnúť a Vaše
objednávky združiť do jednej zásielky. Je nutné nahlásiť združené objednávky
najlepšie spoločne a uviesť informáciu o tom, s ktorou objednávkou sa má
daná objednávka združiť. Zásielka potom odchádza na jedného adresáta,
ktorého si určíte a za celkovú cenu všetkých združených objednávok. V
zásielke sú samozrejme faktúry pre všetkých, kto objednávali. V prípade
združené on-line objednávky z internetu uvádzajte do poznámky s ktorou
objednávkou sa má táto združiť.
3) Ako je to s doručovaním zásielok firmou DPD?
Spoločnosť DPD doručuje zásielky v pracovných dňoch od 7 do 17 hodín. Nie je
povinnosťou vodiča Vás vopred informovať o doručení. Ak Vás na adrese
nezastihne, zanecháva vo Vašej schránke oznámenie. Druhý deň sa pokúsi o
doručenie znova. Ak ani na druhýkrát nie je úspešný, opäť necháva oznámenie
a teraz je to na Vás, aby ste zavolali na príslušné depo DPD (je uvedený
kontakt na oznámence) a dohovorili sa, keď Vám majú zásielku tretíkrát
doviezť. Inak balík leží na depe týždeň a potom sa vráti do Eurona.
4) Čo robiť, keď chcem zistiť, či objednávka bola prijatá
v spoločnosti EURONA?
• Ak posielate objednávku mailom, môžete si v elektronickej pošte nastaviť
spätné potvrdenie. Akonáhle je objednávka operátorkou prijatá, automaticky
sa potvrdí a odošle oznámenie o prijatí Vášho e-mailu späť na Váš e-mail.
Rozhodne odporúčame! Máte tak istotu, že Vaša objednávka bola doručená.
• Ak si objednávate z internetových stránok on-line objednávkou, je Vám
okamžite potvrdené jej úspešné odoslanie.
• Na internetových stránkach v sekcii pre poradcov môžete neustále sledovať
stav Vašej objednávky.
5)
Môžem si niekde overiť, či už bola zásielka z EURONA vyexpedované?
Každý pracovný deň popoludní, keď je hotová expedície a zásielky sú
odovzdané spoločnosti DPD, systém automaticky generuje e-mailovú správu,
ktorú zasiela všetkým adresátom zásielok do elektronickej pošty, že bola
zásielka vyexpedované, vrátane čísla zásielky, podľa ktorého môžete na
stránkach www.dpd . cz sledovať, kde sa zrovna Váš balík nachádza.
6) Ako zistím
ako NRZ +, v akej výške mám nevyčerpanú
zľavu?
V každom mesačnom Activity reportu zasielania poštou je informácie o nároku
na zľavu za posledné spočítané obdobie, nevyčerpaný nárok na zľavu z
minulých období a celkový aktuálne nárok na čerpanie zľavy. Túto informáciu
nájdete aj na informačnom portáli na webových stránkach
pre poradcu.
7) Od
kedy sa mi odpočíta nárok na zľavu NRZ +? Kedy
teda
mám objednávať, aby som uplatnil zľavu LDC +?
Nárok na zľavu sa vždy odpočíta v maximálnej možnej miere z najbližšej
objednávky a následné objednávky, pokiaľ nebola zľava predchádzajúci
objednávkou vyčerpaná. Provízie NRP a zľavy NRZ + sa
počítajú vždy 10.
deň v mesiaci, ak
to je víkend, alebo sviatok, potom najbližší nasledujúci pracovný deň. V
tento deň, kedy je uzávierka hotová sú už na všetkých objednávkach NRZ +
odpočítavajú zľavy za posledný produkčnej mesiac.
8) Ako mám objednávať prostredníctvom www stránok
na konci mesiaca?
Ak chcete objednávať prostredníctvom www stránok, môžete na nasledujúci
mesiac objednávať najskôr od prvého dňa v mesiaci, do ktorého má objednávka
spadať. Systém automaticky vkladá objednávke aktuálny dátum av prípade, že
objednávate akčný položku z budúceho mesiaca (napr. marca), ale je napr 28.
februára, nenájde systém túto položku v katalógu, pretože má platnosť napr.
až od 1. marca a objednávka pri preklopení do obchodného systému Euro-SAP
bude započítaná do februára a nie do marca.
9) Prečo mi v prvej zásielke posielate a účtujete Štart Packet,
Sales Packet (sadu vzoriek avivážou) a CD Veroniky
Zaňkové, keď som si nič z toho neobjednal?
V prvej zásielke získava každý ZDARMA Štart Paket (základnú výbavu všetkými
potrebnými materiálmi), ďalej potom CD Veroniky Zaňkové ako DARČEK av
prípade, že je prvá objednávka nad 2000 Sk / 2500 SK získava ZDARMA aj sadu
vzoriek avivážou. Všetky položky majú na faktúre svojou obvyklú cenu. Ako
posledná položka faktúry je vyčíslená celková ZĽAVA, ktorá zahŕňa súčet
všetkých týchto položiek so zápornou hodnotou. Znamená to teda, že v
celkovom súčte sa zľava odčíta a za tieto vyššie uvedenej položky naozaj nič
neplatíte ...
Ako získať
nárok na 20%, 25% alebo 30%?
Každý NRP alebo NRZ získa okamžite pri registrácii 20% prirážka (ďalej len
OP), ktorá vždy platí celý produkčný mesiac. Získať na ďalší mesiac
výhodnejšie OP 25% alebo 30% závisí od celkovej výške všetkých osobných
objednávok v katalógových cenách (KC)
od 0 - 2499 Kč (2999 Sk) 20 %
2500 Kč (3000 Sk) - 4999 Kč (5999 Sk) 25 %
nad 5000 Kč (6000 Sk) 30 %