Zmluvné podmienky
A) Registrácia a objednania
1. \Po zadaní
objednávky do systému Eurona je zaslaný informačný e-mail o stave vašu objednávky
a konečnej výške objednávky.
2. Odoslaním objednávky informujete súhlas s Vašou registráciou za nezávislého
registrovaného zákazníka spoločnosti Eurona sro za účelom získania zliav pri
nákupu výrobkov.
3. Zaregistrovanému subjektu následne nevzniká žiadna povinnosť objednávať
výrobky spoločnosti Eurona s.r.o.
4. Registrovaný zákazník má právo registráciu kedykoľvek písomne zrušiť bez
akýkoľvek sankcií.
5. Poskytnuté dáta podliehajú zákonu č.101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov a v
žiadnom prípade nemôžu byť poskytnuté iným právnym subjektom pre obchodné
účely.
7. Každý zákazník, ktorý súhlasí s registráciou do obchodnej skupiny p Jiřího
Janša, má nárok nakupovať za veľkoobchodné ceny bez obchodnej prirážky 20-30%.
8. Po registrácii zákazník dostane (najdlhšie však do 12hodín od odoslania objednávky
cez objednávkový formulár) e-mail s prihlasovacími údajmi na hlavnú stránku
výrobca Eurona s prístupom do webovej sekcie pre registrovaných zákazníkov a poradcu
k vytváraniu budúcich objednávok.
9. S registráciou získava zákazník svoje osobné
registračné číslo a heslo pre on-line objednávanie, sledovanie stavu objednávky a
osobné aktuálne prehľady na webových stránkach Eurona.
B) Prvá zásielka
1. Súčasťou prvej zásielky je tzv. StartPacket. Obsah StartPacketu: 1ks aktuálny katalóg
EuronaByČerný a ČernýCosmetix, 1ks aktuálny cenník, 1ks aktuálne leták, 4ks
objednávkový formulár, 1ks reklamačný formulár.
2. Na faktúre majú všetky položky svoju cenu (teda aj bonusy zdarma). V prípade
bonusov či darčekov, ktoré dostávate zadarmo, je ich celková hodnota na faktúre
odpočítaná v položke ZĽAVA!
C) Poštovné a balné
1. Objednávky v
hodnote aspoň za 63€ v KC (katalógových cenách) - poštovné a balné nie je
účtované.
2. Poštovné a balné činí 5€ pre objednávky nižšia 63€ v katalógových
cenách.
D) Spôsob doručenia zásielky
1. Tovar je dodávaný
na dobierku prepravnou službou DPD v pondelok až piatok 07:00 až 17:00 hod!
2. Každú svoju objednávku si zákazník môže nechať zaslať na inú adresu než
"trvalú doručovaciu adresu".
E) Reklamácia
1. Zákazník má nárok na vrátenie peňazí do 30-tich dní od prevzatia tovaru, výrobok musí mať aspoň 80% obsahu - 100% garancia kvality Eurona. Po vrátení výrobku Eurona zašle výrobok nový alebo hodnotu výrobku odpočíta v budúcej objednávke (podľa požiadavky v reklamačnom protokole).
F) Ostatné nároky a povinnosti
1. Ak si v priebehu
3 po sebe idúcich mesiacov registrovaný zákazník neobjedná, bude mu pozastavené
automatické rozosielanie katalógov, letákov atď. Ak obnoví zákazník objednávky,
budú mu znovu propagačné materiály zasielané na uvedenú adres
2. Ak si registrovaný zákazník v priebehu 12-tich po sebe idúcich mesiacov
neobjedná, bude mu jeho registračné číslo automaticky zrušené systémom.
3. Registrovaný zákazník neplatí žiadne poplatky za správu účtu, zasielanie
materiálov a výpisov. Neplatí žiadne vstupné a obnovovacie poplatky za predĺženie
registrácia na ďalších 12 mesiacov.
4. Registrovaný zákazník neplatí žiadne poplatky za správu účtu, zasielanie
V zimných mesiacoch (v závislosti na mrazoch) môžu byť objednávky prijaté v
piatok expedované až v pondelok. Dôvodom je ochrana výrobkov proti možnému
premrznutí v skladoch zasielateľskej spoločnosti DPD.