FAQ Otázky?


1) Aké sú možnosti objednávania?
Objednávať výrobky môžu už registrovaní obchodní partneri prípadne noví žiadatelia o registráciu vo svojej prvej objednávke spolu s vyplneným registračným formulárom. Každú ďalšiu objednávku možno urobiť viacerými spôsobmi. Vždy uvádzajte svoje priezvisko, registračné číslo (neplatí pre nových žiadateľov), ďalej vždy číslo výrobku a počet kusov.
• On-line iz internetových stránok kde môžete objednávať 24 hodín denne v tzv sekcii pre poradcov, kde sa prihlásite pod heslom, ktoré už existujúce obchodní partneri dostali e-mailom, noví dostane heslo na potvrdenom registračnom formulári s prvou zásielkou alebo si o heslo môžete požiadať prostredníctvom e-mailu.
• Telefonicky (PO-PIA 8-16 hodín), (neposielať SMS!), Ďalej môžete svoje objednávky nadiktovať na rovnakých telefónnych číslach na telefónny záznamník po 16-tej hodine a počas víkendu.
• E-mailom voľnou formou.
• Faxom
• SMS-kou

2) Ako urobiť združených objednávku?
• Združená objednávka je výhodou pre tých z Vás, ktorí realizujete menšie objednávky a nechcete platiť poštovné.
• Môže sa niekoľko z Vás, ktorí ste z rovnakého miesta dohodnúť a Vaše objednávky združiť do jednej zásielky. Je nutné nahlásiť združené objednávky najlepšie spoločne a uviesť informáciu o tom, s ktorou objednávkou sa má daná objednávka združiť. Zásielka potom odchádza na jedného adresáta, ktorého si určíte a za celkovú cenu všetkých združených objednávok. V zásielke sú samozrejme faktúry pre všetkých, kto objednávali. V prípade združené on-line objednávky z internetu uvádzajte do poznámky s ktorou objednávkou sa má táto združiť.

3) Ako je to s doručovaním zásielok firmou DPD?
Spoločnosť DPD doručuje zásielky v pracovných dňoch od 7 do 17 hodín. Nie je povinnosťou vodiča Vás vopred informovať o doručení. Ak Vás na adrese nezastihne, zanecháva vo Vašej schránke oznámenie. Druhý deň sa pokúsi o doručenie znova. Ak ani na druhýkrát nie je úspešný, opäť necháva oznámenie a teraz je to na Vás, aby ste zavolali na príslušné depo DPD (je uvedený kontakt na oznámence) a dohovorili sa, keď Vám majú zásielku tretíkrát doviezť. Inak balík leží na depe týždeň a potom sa vráti do Eurona.

4) Čo robiť, keď chcem zistiť, či objednávka bola prijatá
v spoločnosti EURONA?
• Ak posielate objednávku mailom, môžete si v elektronickej pošte nastaviť spätné potvrdenie. Akonáhle je objednávka operátorkou prijatá, automaticky sa potvrdí a odošle oznámenie o prijatí Vášho e-mailu späť na Váš e-mail. Rozhodne odporúčame! Máte tak istotu, že Vaša objednávka bola doručená.
• Ak si objednávate z internetových stránok on-line objednávkou, je Vám okamžite potvrdené jej úspešné odoslanie.
• Na internetových stránkach v sekcii pre poradcov môžete neustále sledovať stav Vašej objednávky.

5) Môžem si niekde overiť, či už bola zásielka z EURONA vyexpedované?
Každý pracovný deň popoludní, keď je hotová expedície a zásielky sú odovzdané spoločnosti DPD, systém automaticky generuje e-mailovú správu, ktorú zasiela všetkým adresátom zásielok do elektronickej pošty, že bola zásielka vyexpedované, vrátane čísla zásielky, podľa ktorého môžete na stránkach www.dpd . cz sledovať, kde sa zrovna Váš balík nachádza.

 

6) Ako zistím ako NRZ +, v akej výške mám nevyčerpanú
zľavu?

V každom mesačnom Activity reportu zasielania poštou je informácie o nároku na zľavu za posledné spočítané obdobie, nevyčerpaný nárok na zľavu z minulých období a celkový aktuálne nárok na čerpanie zľavy. Túto informáciu nájdete aj na informačnom portáli na webových stránkach
pre poradcu.

7) Od kedy sa mi odpočíta nárok na zľavu NRZ +? Kedy
teda mám objednávať, aby som uplatnil zľavu LDC +?
Nárok na zľavu sa vždy odpočíta v maximálnej možnej miere z najbližšej objednávky a následné objednávky, pokiaľ nebola zľava predchádzajúci objednávkou vyčerpaná.
Provízie NRP a zľavy NRZ + sa počítajú vždy 10. deň v mesiaci, ak to je víkend, alebo sviatok, potom najbližší nasledujúci pracovný deň. V tento deň, kedy je uzávierka hotová sú už na všetkých objednávkach NRZ + odpočítavajú zľavy za posledný produkčnej mesiac.


8) Ako mám objednávať prostredníctvom www stránok
na konci mesiaca?

Ak chcete objednávať prostredníctvom www stránok, môžete na nasledujúci mesiac objednávať najskôr od prvého dňa v mesiaci, do ktorého má objednávka spadať. Systém automaticky vkladá objednávke aktuálny dátum av prípade, že objednávate akčný položku z budúceho mesiaca (napr. marca), ale je napr 28. februára, nenájde systém túto položku v katalógu, pretože má platnosť napr. až od 1. marca a objednávka pri preklopení do obchodného systému Euro-SAP bude započítaná do februára a nie do marca.

9) Prečo mi v prvej zásielke posielate a účtujete Štart Packet,
Sales Packet (sadu vzoriek avivážou) a CD Veroniky
Zaňkové, keď som si nič z toho neobjednal?

V prvej zásielke získava každý ZDARMA Štart Paket (základnú výbavu všetkými potrebnými materiálmi), ďalej potom CD Veroniky Zaňkové ako DARČEK av prípade, že je prvá objednávka nad 2000 Sk / 2500 SK získava ZDARMA aj sadu vzoriek avivážou. Všetky položky majú na faktúre svojou obvyklú cenu. Ako posledná položka faktúry je vyčíslená celková ZĽAVA, ktorá zahŕňa súčet všetkých týchto položiek so zápornou hodnotou. Znamená to teda, že v celkovom súčte sa zľava odčíta a za tieto vyššie uvedenej položky naozaj nič neplatíte ...

 

Ako získať nárok na 20%, 25% alebo 30%?
Každý NRP alebo NRZ získa okamžite pri registrácii 20% prirážka (ďalej len OP), ktorá vždy platí celý produkčný mesiac. Získať na ďalší mesiac výhodnejšie OP 25% alebo 30% závisí od celkovej výške všetkých osobných objednávok v katalógových cenách (KC)


od 0 - 2499 Kč (2999 Sk) 20 %
2500 Kč (3000 Sk) - 4999 Kč (5999 Sk) 25 %
nad 5000 Kč (6000 Sk) 30 %


Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť

Máte nejaký dotaz? Spýtajte sa na čokoľvek.

Priatelia

Hľadáte prácu, zamestnanie, prácu na doma za slovenské peniaze? Inzercia Domáce práce z celej ČR. Chcete nájsť prácu v Čechách práce na internete, zoznam voľných miest, lepšie ako úrad práce Práca. Hľadáte letnú brigádu? Sezóny aj dlhodobé Brigády. Podnikania, multi level marketing MLM, existuje viac multilevlů než len Eurona. Včelárenie a včelárstvo to všetko na včelárske potreby pre včelárov máme včelárske stránky aj pre slovenského včelára.
RAPID AUTOHIFI eshop a kamenná predajňa, Rybárske potreby ARYBÁŘSTVÍ eshop a kamenná predajňa. Fanstránky k Eurona nájdete Českom a Poľskom jazyku. http://kosmetika-drogerie.deni.cz/images/sk.pnghttp://kosmetika-drogerie.deni.cz/images/cz.pnghttp://kosmetika-drogerie.deni.cz/images/pl.png 
.